لطفا توجه کنید

محمد شادانی هیچ گونه وبلاگ رسمی و یا غیر رسمی ندارد وبلاگ هایی که با این عنوانها بوجود امده اند همه دروغ پردازند و قصد فریب شما را دارند.

۱۳۸۷ مرداد ۱۵, سه‌شنبه

مسافری از گرونگول

یک سری عکس هست از کار محمد در مسافری از گرنگول





کارگردان : مرتضی متولی ، نويسندگان : حميد برزگر ، مهراب قاسم خانی

بازيگران : محمد شادانی ( فرشيد ) ترلان پروانه ( فرناز ) پويا شمسايی ( پرهام ) ، باقر صحرارودی ( سعادت ) نسرين غلامی ( مادر ) سياوش مفيدی ( پدر ) رضا بنفشه خواه ( مدير مدرسه ) ، آرش ميراحمدی ( معلم ) ... و زنده ياد سروش خليلی ( دکتر )

صداپيشگان : مرجان پورغلام حسين ( گورگول ) وحيد نفر ( گالاک )

سازنده و بازی دهنده عروسک : محمد اعلمی

مدت : ۳۵ قسمت ۲۰دقيقه ای

تهيه کنندگان : سيد جليل فرزين فر ، سيد جواد فرزين فر

مجری طرح : موسسه فرهنگی پندار هنر

تهيه شده در گروه کودک و نوجوان شبکه دوم سيما - پاييز و زمستان ۱۳۸۴

پخش اوليه : فروردين و ارديبهشت ۸۵ - در قالب سيمای نوجوان شبکه دو

خلاصه داستان : موجودی فضايی به نام گورگول با لوگاژ جادوئی ( چيزی مانند چوپدستی جادوئی ) به زمين به شکلی با سر و صدا و انفجار مانند فرود می آيد . فرشيد پسری که در خانه ی محل فرود گورگول زندگی می کند چوپدستی را پيدا می کند اما نمی داند آن چيست و در مدرسه هم مدير آن را از او می گيرد . طی بر خورد با گورگول پس از ترس ابتدايی با او دوست می شود و پرهام دوست صميمی اش را هم با گورگول آشنا می کند . گورگول دليل فرار خود از سياره اش ( گرونگول ) را ترس از شخصی به نام گالاک که قصد داشته لوگاژ را بدزدد می گويد . پرهام و فرشيد طی نقشه ای لوگاژ را از دفتر مدرسه می دزدند اما بخاطر بر زمين خوردن ديگر کارايی خود ( بر آورده کرده آرزو ) را از دست داده . گورگول که تقريبا از بازگشت به سياره اش نا اميد شده حالت بيماری ميگيرد اما بعدا يادش می آيد که با ساخت وسيله ای می تواند با گرونگول در ارتباط باشد و راه تعمير لوگاژ و بازگشت به سياره اش را بپرسد . اما چون گرونگول حدود هر ۹ ماه حدود ۳ روز در مسير زمين قرار ميگيرد و فرود گورگول در همين روزها بوده حالا بايد تا بيش از ۸ ماه ديگر در زمين بماند و ... .

پس از پايان سری اول که از نوروز پخش آن شروع شد و تا اواخر ارديبهشت ادامه داشت ، سری دوم آن نيز پخش خواهد شد . فعلا خبر دقيقی از زمان پخش سری دوم اين مجموعه نيست .

http://goroongool.persianblog.ir/

۲ نظر:

ناشناس گفت...

عشق است ;استقلال و علی عبدالمالکی و محمد شادانی و عشق است خودم صادق خانبابایی عشق است ÷چه های شهرک ولیعصر منطقه 18 خ س÷یده ی شمالی

Unknown گفت...

میشه لطفا سایت یا کانالی رو بهم معرفی کنید تا بتونم تمام 35 قسمت سریال جذاب مسافری از گرونگول رو ببینم؟من‌عاشق این سریال هستم.ممنون میشم اگه بهم سایت یا هر چیزی رو که باعث میشه به تمام 35 قسمت این سریال دسترسی پیدا کنم.لطفا به ایمیل زیر که ایمیل من است،کانال یا سایت مورد نظر رو بفرستید.ممنون mbdy13927@gmail.com