لطفا توجه کنید

محمد شادانی هیچ گونه وبلاگ رسمی و یا غیر رسمی ندارد وبلاگ هایی که با این عنوانها بوجود امده اند همه دروغ پردازند و قصد فریب شما را دارند.

۱۳۸۷ مرداد ۱۵, سه‌شنبه

ترانه مادری

آقا محمد از نقشت در اين سريال بگو؟

من در اين سريال نقش سينا پسر كوچك خانواده را بازي مي كنم كه يكسري مشكلات با برادر بزرگترش بهرام دارد ولي در كل با هم رابطه ي صميمي دارند البته به دليل موضوعي كه كار دارد و در آينده بيشتر روي آن متمركز ميشود نقش سينا كمي كوتاه است ولي من دوستش دارم

اصلا چي شد كه به سمت بازيگري آمدي؟

كلاس دوم دبستان بودم مادر يكي از همكلاسي هام كه در كار تبليغات بود من را ديد و گفت چهره ات خوب است و از من پرسيد دوست داري بازيگري كني؟ من هم چون دوست داشتم گفتم بله و در كارهاي تبليغاتي بازي كردم

چطورشد كه بازيگر فيلم و سريال شدي؟

كارگردان باغ شادونه از من در آن كار خوشش آمد و انتخابم كرد بعد هم درسيريال من وپوتي 3 و مسافري از گرونگول و چند فيلم نود دقيقه اي بازي كردم آهان ! در سريال بزرگمرد كوچك هم با آقاي رامبدجوان و بهروز بقايي و لاله صبوري بازي كردم كه نقشم هم اصلي است و خيلي دوستش دارم

دوست داري بازيگري رو ادامه بدي؟

بله؛ بازيگري را دوست دارم كارهاي خوب انجام بدهم . نقش برايم اهميت زيادي ندارد دوست دارم بيشتر داستان جذاب باشد اگر كارهايي كه به من پيشنهاد مي شود خوب باشد قبول مي كنم

پدر ومادرت چقدر در بازيگر شدن تو نقش داشتند؟

خيلي زياد آنها هميشه من را تشويق كردند كه ازشون تشكر مي كنم مادرم هر وقت فرصت كند با من سر صحنه فيلمبرداري مياد من براي انتخاب و قبول نقش هامبا آنها مشورت مي كنم

۴ نظر:

ناشناس گفت...

سلام دوست من وبلاگت خیلی جالب وزیباست
درضمن اگه با تبادل لینک موافقی منتظرتم
راستی منتظر خبر جدید از محمد هستم...درباره وبلاگی که میگی
http://www.softlan.blogfa.com/

Mohsen Rahmani گفت...

باشه منم همین طور اگه بذاره ازش عکس بذارم عالیه ولی نامرد نمیذاره.

ناشناس گفت...

ببخشینا....
دارم شاخ در میارم...
تا ظهر اسم نویسنده محمد بود حالا یهو شد محسن والبته نظرات بنده هم پاک شد!!!!!!!

Mohsen Rahmani گفت...

نه اسم من محمد محسنه نمیخواستم کسی منو با محمد شادانی اشتباه بگیره