لطفا توجه کنید

محمد شادانی هیچ گونه وبلاگ رسمی و یا غیر رسمی ندارد وبلاگ هایی که با این عنوانها بوجود امده اند همه دروغ پردازند و قصد فریب شما را دارند.

۱۳۸۷ مرداد ۱۵, سه‌شنبه

محمد شادانی با "پر" به شبكه اول سيما می‌آید

آرش اسحاقی مشغول صداگذاری فیلم تلویزیونی "پر" به کارگردانی داریوش ربیعی و بازی مهتاب نصیرپور برای شبکه اول است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر اميد، فیلم 90 دقیقه‌ای "پر" به تهیه‌کنندگی حسین مروی و بازی نصیرپور، نیکو خردمند، بهروز بقایی، الیزابت امینی، محمد شادانی و ... در گروه فیلم و سریال شبکه اول سیما تهیه و تا 15 روز دیگر برای پخش به شبکه تحویل داده می‌شود.

فیلم تلویزیونی "پر" ساخته داریوش ربیعی جمعه چهار مرداد ساعت 16 از شبکه اول پخش می‌شود. این فیلم 90 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی حسین مروی و بازی مهتاب نصیرپور، نیکو خردمند، بهروز بقایی، الیزابت امینی، محمد شادانی و ... در گروه فیلم و سریال شبکه اول سیما تهیه شده است."پر" درباره جراحی به نام مرجان کامکار است که سر دوراهی نفرت و عشق سرگردان است. او در یک عمل جراحی پیرمردی را از مرگ نجات می‌دهد و خیلی زود متوجه می‌شود کسی که از مرگ نجات داده، پدر اوست. پدری که از بدو تولد او را ندیده است.

از عوامل پروژه تلویزیونی "پر" می‌توان به ناصر محمودکلایه مدیر تصویربرداری، محمدرضا قومی طراح گریم، محمدیوسف قوچانی طراح صحنه و لباس، محسن نژاداصفهانی مدیر تولید، حسین غضنفری تدوین، امید رئیس دانا آهنگساز، آرش اسحاقی صداگذار و احمد اردلان صدابردار اشاره کرد

پ.ن: اقا دیر اومدی خوب میخواستی 4 مرداد ببینی از دستت رفت.

۱ نظر:

Unknown گفت...

محمد جان داداش تو وبلاگ ما هم بیا قربونت و دوستدارت صادق