لطفا توجه کنید

محمد شادانی هیچ گونه وبلاگ رسمی و یا غیر رسمی ندارد وبلاگ هایی که با این عنوانها بوجود امده اند همه دروغ پردازند و قصد فریب شما را دارند.

۱۳۸۷ مرداد ۱۶, چهارشنبه

محمد در کرانه های کبود

کرانه‌های کبود" تدوین می‌شود

حسین عضنفری همزمان با ادامه تصویربرداری "کرانه‌های کبود"، این فیلم تلویزیونی را تدوین می‌کند.

علی لدنی درباره روند تولید فیلم "کرانه های کبود" گفت: "از یک ماه پیش تصویربرداری فیلم شروع شده و پس از ضبط سکانس های تهران، گروه برای تصویربرداری سکانس های مربوط به کلیسا به زودی عازم قزوین خواهند شد."
تهیه کننده "کرانه های کبود" در ادامه افزود: "فیلم چند سکانس جنگی هم دارد که در خوزستان تصویربرداری خواهد شد و طی دو جلسه تصویربرداری صحنه های جنگی هور تمام می شود. در مجموع 60 درصد صحنه های این فیلم خارجی است."
"کرانه های کبود" به نویسندگی و کارگردانی صادق کرمیار از تولیدات گروه حماسه و دفاع شبکه اول سیما و متشکل از سه اپیزود است و داستان ارتباط قلبی و توسل آدم هایی با تفکرات گوناگون را به حضرت ابوالفضل (ع) در مقاطع زمانی مخلف بیان می کند.
اپیزود اول فیلم درباره ارتباط یک خانواده مسیحی با مادر یک خانواده بسیجی است که یک فرزند شهید و یک فرزند جانباز دارد. این رابطه باعث تغییر نگاه پسر خانواده مسیحی نسبت به مقوله جنگ می شود. به همین خاطر پدرش را که مدت هاست از او بی خبر است در خواب می بیند ...
اپیزود دوم داستان دو رزمنده است که در بحبوحه جنگ گم می شوند و سر از عراق درمی آورند. یک چوپان عراقی اهل تسنن به این دو رزمنده پناه می برد. داستان اپیزود سوم هم درباره دو برادر رزمنده است که یکی از آنها در جنگ مجروح شده و باید به عقب منتقل شود، ولی مشکلات زیادی سر راه آنها وجود دارد. در این میان یادآوری یک خاطره دوران کودکی باعث می شود ...
رویا افشار، کاوه سماکباشی، سیروس کهوری نژاد، محمد شادانی، پانته آ مهدی نیا و محمدرضا احتسابی بازیگران "کرانه های کبود" هستند و سایر عوامل فیلم عبارتند از اسفندیار شهیدی مدیر تصویربرداری، فرشته مهدیزاده مدیر تولید، فرخ فدایی صدابردار، محسن بابایی گریم، فرهاد عزیزی فرد طراح صحنه و لباس و داود رسولیان جلوه های ویژه.

هیچ نظری موجود نیست: