لطفا توجه کنید

محمد شادانی هیچ گونه وبلاگ رسمی و یا غیر رسمی ندارد وبلاگ هایی که با این عنوانها بوجود امده اند همه دروغ پردازند و قصد فریب شما را دارند.

۱۳۸۷ مهر ۲۳, سه‌شنبه

درخواست

سلام دوستان یه چند مدتی هست که من نیستم و جا برای عرضه اندام وبلاگای دروغین زیاد شده اما نگران نباشید چون من برگشتم .

حالا درخوست اینه:

ازدوستانی که به این وبلاگ ایمان دارند و دوست دارند در مورد محمد اطلاعات بیشتری داشته باشند و یا حتی در جهت رشد و پیشرفت بازیگری این بازیگر نوجوان کمکی کنند میخوام که از این وبلاگ حمایت کنند و با این وبلاگ تبادل لینک کنند و در جهت معتبر کردن اینجا بکوشند.


ممنون منتظر پست های جدید باشید.

۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

سلام خسته نباشید
آقا ما بالاخره تونستیم یه چیزی بگیم الان یه مدتی می خوام چیزی بگم ولی وقتی روی نظر کلیک می کنم باز میشه ولی دیز پلی میده یه مدتی هم پدرم بیماری خونی خیلی بدی گرفته مشغول اون بودم خلاصه سرت درد نیارم از آقای محمد شادانی خواب دیدم خواب دیدم وارد یه کلاس شدم با چند نفر که دیدم آقای شادانی روی یه میز مدرسه نشسته من رفتم طرفش دو تا زدم به شلوارش (شلوارش فکر کنم از جنس کتان با رنگ کرمی بود) با دستم طوری که منو نگاه کنه منو نگاه کرد بهش دست نکون دادم و عقب عقب به حالتی دیگران بصورت حاله دورش بودم برگشتم اول با تعجب نگاه کرد بعد با دو نفر که بغل دستش قبل از این که ما بیایم بودن صحبت کرد و با چهره ای خنده رو بهم دست تکون داد خیلی خوشحال بودم احساسم طوری بود انگار همدیگر می شناسیم احساس خوشحالی از ته دل بعد احساس کردم کسی که با اون در حال تبادل جامی طلایی هست ارسلان قاسمی است با هم دست دادن و روی هم را بوسیدند بعد خوابم تغییر کرد حالا از نگاه خودم کتابی دستم است ادیبات چند نفر دورم در مورد احساسات فداکاری معلمی کوشا صحبت می کردیم که عامل رشد ماست ولی کسی او را نمی شناسد و گریه می کردیم ولی در خواب احساس کردم این من نیستم بلکه در نقش کسی هسنم که شاید او کسی جز آقای محمد شادانی نباشد آخیش بالاخره گفتم .


با تشکر
حسن عبدی
برای بابای ما هم دعا کنید دکترا رد کردند امشب حالش بد شد خواب دید داییش اومده گفته نمیمیری ناراحت نشو می دونی بابام دو سال این بیماری رو داره ولی از عید راهی بیمارستان شد دعا کنید.

ناشناس گفت...

جواب من رو هنوز ندادي داود بهرامي

ناشناس گفت...

سلام، من يك طراح گرافيكي هستم، چند تا عكس بك گراند براي ويندوز با موضوع محمد ساختم. يك تم هم براي گوشيهاي سوني اريكسون ساختم. اگر مايل بوديد آونها رو رو سايت بذاريد، حتما خبرم كنيد!

ناشناس گفت...

سلام،من همون طراح گرافيكم، منتظر جوابتون هستم. اگه دوست داشتيد به من ايميل بزنيد:
gimail30@gmail.com

ناشناس گفت...

سلام ...

یکی از طرفدارای محمد هستم ...

قبلا هم اینجا کامنت گذاشتم به هر حال ...

با تبادل لینک موافقم آدرسم رو هم میذارم

البته قرار برای 14 آبان تو یکی از وبهای معروف بازیگران نوجوان (فسقلی های 2 ) چند تا پوستر برای محمد بذارم که اگه شما هم ازش بازید کنید خوشحال میشم ...

راستی پیشاپیش تولد محمد رو تبریک عرض میکنم ...

اول آدرس وبلاگ خودم ..
esteghlal2006.blogfa.com

اینم فسقلی های 2

youngactors.blogfa.com

فعلا

خدانگهدار

ناشناس گفت...

سلام ...

یکی از طرفدارای محمد هستم ...

قبلا هم اینجا کامنت گذاشتم به هر حال ...

با تبادل لینک موافقم آدرسم رو هم میذارم

البته قرار برای 14 آبان تو یکی از وبهای معروف بازیگران نوجوان (فسقلی های 2 ) چند تا پوستر برای محمد بذارم که اگه شما هم ازش بازید کنید خوشحال میشم ...

راستی پیشاپیش تولد محمد رو تبریک عرض میکنم ...

اول آدرس وبلاگ خودم ..
esteghlal2006.blogfa.com

اینم فسقلی های 2

youngactors.blogfa.com

فعلا

خدانگهدار

ناشناس گفت...

بازم سلام ...

آقا شما خودتون میگین لینک کنین ولی به نظرات اهمیت نمی دین !
عجیبه البته منظورم این نیست که منو لینک کنین ها چون من در هر حال سر میزنم اما به رسم بقیه وبلاگ نویسان هر کسی بهتون سر میزنه حداقل یه تشکر خشک وخ الی ازش بکنین چون بقیه اون وبلاگ رسمی قلابی حداقل این کارو می کرد در نتیجه باعث جلب اعتماد بقیه طرفدارای محمد میشد هر چند تو همون وبلاگ اخیرا نظرات منو تحریف کردن ...

به هر حال برای شما و محمد شادانی آرزوی موفقیت و سلامتی دارم ...

فعلا

خدانگهدار

ناشناس گفت...

سلام!
آقا محسن! بابا اگه يه تيريپ ايميلهات رو هم چك كني بد نيست. آدرس پوسترهاي جديد محمد رو مي فرستم به ايميلت.
gimail30@gmail.com

ناشناس گفت...

سلام، من محمد، یکی از دوست داران آقای محمد شادانی هستم و به این دلیل ایشان را دوست دارم که با دیدن ایشان به یاد خدا می افتم.می دانم که ایشان پسر بسیار خوبی هستند.اگر شما او را می بینید حتماٌ سلام مرا به او برسانید.امیدوارم که در کارشان بسیا پیشرفت کنند.

ناشناس گفت...

سلام ، من محمد یکی از دوست داران آقای محمد شادانی هستم . ایشان را خیلی دوست دارم، چون با دیدن ایشان به یاد خدا می افتم.اگر او را می بینید حتماً سلان مرا به او برسانید . امیدوارم در کارشان موفق باشند.