لطفا توجه کنید

محمد شادانی هیچ گونه وبلاگ رسمی و یا غیر رسمی ندارد وبلاگ هایی که با این عنوانها بوجود امده اند همه دروغ پردازند و قصد فریب شما را دارند.

۱۳۸۷ آبان ۲۸, سه‌شنبه

سلام!
من همكار جديد وبلاگ هستم. اميدوارم مطالبم مورد توجه شما قرار بگيره.
راستش قصد دارم هر هفته دو تا پوستر جديد از محمد براتون بذارم. البته از وبلاگهاي ديگه كه متأسفانه به دروغ به نام محمد فعاليت مي كنند هم مي خوام كه از اين پوسترها سوءاستفاده نكنند.
اين هم پوسترهاي اين هفته:


ll1amivafcnrtuvfpg15.jpg



9wghd0kisxdnp0g5z9e6.jpg


در ضمن اگه پيام بذارين خيلي خوشحال ميشم.

۱۱ نظر:

ناشناس گفت...

salam khaste nabashid in ax dovomiye adamo yade dokhtara mindaze sharmande ha

ناشناس گفت...

خیلی دیر به دیر اپ میکنید از محمد چه خبر فیلم جدیدی بازی نمیکنه

ناشناس گفت...

ّميتونم اسم شما رو بپرسم.چهنسبتي با محمد شاداني داري. با محسن رحماني چه نسبتي داري.ممنوننننننننننننننن. اگه ميشه شمارت رو به من بده .من داود بهرامي هستم 13ساله .خونمون هم منطقه نه.باي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي

ناشناس گفت...

اون عکسای تو شیراز چی شد پس اون مدل عکس بزار

ناشناس گفت...

موفق باشی من هم ازت حمایت میکنم

میعاد گفت...

سلام
از همه نظرات خوبتون ممنون.
راستش من هيچ نسبتي با محمد و نه با آقا محسن ندارم. فقط يه دوستم.
براي تماس با من هم ميتونيد به من ايميل بزنيد:
gimail30@gmail.com
دوم اينكه از اون عكسهاي توي شيراز هم چند تا پوستر زدم اما فكر كنم دو هفته ديگه نوبت اونها برسه.
سوم اينكه: اگه خدا بخواد سعي مي كنم هر هفته پوسترهاي جديد بذارم.
و آخر هم اينكه: نظر اون بنده خدايي كه گفته عكس دومي آدم رو ياد دخترا ميندازه خيلي برام حيرت انگيزه.
باز هم از همه تشكر مي كنم.

ناشناس گفت...

من شماره تلفنت رو ميخوام ايميلت به دردم نمبخوره. شمارت رو به من بده پشيمون نميشي باور كن. يك سوال ديگه هم داشتم تو چه جوري با محسن آشنا شدي. ممنون باي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي. داود بهرامي

ناشناس گفت...

يك سوال ديگه محمد به تهران برگشته. در ضمن اگه ميشه پاسخ سوالهام به ايميلم بفرستيد.

ناشناس گفت...

ببخشيد شما چند سالتون. داود بهرامي

ناشناس گفت...

ببخشيد شما چند سالتون. داود بهرامي

میعاد گفت...

با سلام خدمت همه بازديدكننده ها
.: آقاي بهرامي عزيز! چه اصراري داري كه با تلفن صحبت كني؟ با همون ايميل نميشه؟ حالا اصل مطلبتو با ايميل بفرست تا بعد. در ضمن من 18 سالمه:.