لطفا توجه کنید

محمد شادانی هیچ گونه وبلاگ رسمی و یا غیر رسمی ندارد وبلاگ هایی که با این عنوانها بوجود امده اند همه دروغ پردازند و قصد فریب شما را دارند.

۱۳۸۷ شهریور ۲۶, سه‌شنبه

مراسم تجلیل

کار ما روایت اون ضرب المثله که میگه ماهی رو هر وقت از اب بگیری میمیره!
دو عکس هست از مراسم تجلیل از بازیگران و تهیه کنندگان مجموعه ترانه مادری که توسط ایسنا گرفته شده . قدیمیه اما جالبه بد نیست یه نگاه بهشون بندازید. در ضمن علاوه بر لوح تقدیر سه تا سکه ی بهار ازادی هم به همه ی عوامل دادن .

عکس جمعی عوامل فیلم ترانه مادری در حضور دکتر ضرغامی

عکس اختصاصی و شکار شده ی محمد شادانی (سینا) توسط عکاس ایسنا در هنگامک برگذاری مراسم تجلیل
پی نوشت 1 : دوست عزیزی که شماره تماس قرار دادن لطفا توجه کنن که امکان تماس مستقیم ممکن نیست لطفا ما را ببخشند لطفا در نظرات یا در ایمیل وجه ارتباط خود اسم یا وسیله ای برای ارتباط به جز تلفن را ذکر کنید مطمئنا از شما استفاده خواهیم کرد.

پی نوشت 2 : محمد شادانی تقریبا تا دو ماه در دسترس نیست چون برای اجرای یک نقش در یک فیلم به شمال رفته.

۱۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام حالتون خوبه؟
نماز روزه هاتون قبول
من هم محمدو دوسش دارم
میتونم با آقای پ.ن بیشتر آشنا بشم؟
من هم بچه منطقه 9 هستم...
یا علی.

Unknown گفت...

ُسلام خسته نباشید من هم می خوام به سایتتون کمک کنم البته فقط به خاطر اینکه بیرون از جعبه جادویی هم چند بار محمد دیدم و میدونم چقدر پسر خوبیه در ضمن من دانشجویم تو تهران و تو دانشگاه اینترنت پرسرعت دارم اگه خواستید می تونم کمکتون کنم.

ناشناس گفت...

سلام.راستيتش از من ومحمد سر فيلم بزرگمرد كوچك تست گرفته شد. جفتمون هم قبول شدبم براي نقش اول. ولي آقاي رسام به من و محمد گفتش كهانتخاب ميزارم به عهده خودتون.بين خودتون يك نفر رو انتخاب كنيد.من ومحمد ميدونستيم كه اين فبلم طرفدارهاي زيلدي پيدا ميكنه. محمد به من گفتش آينده من بستگي به اين فيلم داره. گفت اگه بزاري بازي كنم يك عمر مديونتم. ولي حالا حسرت ميخورم كه چرا بازي نكردم. درثاني محمد بعد از اين فيلم رفت دنبال كار خودش من رو هم بي خيال شد.حالا تنها چيزي كه ميخوام ازش بپرسم اينه كه چرا با من اينجوري كرد. فقط يك خواهشي از شما دارم اونم اينه كه فعلا به محمد چيزي در مورد من نگيد.شما اگه يك لطفي بكنيد اگه يا شمارتون رو به من بديد يا يك قرار ملاقات با من بگذاريد قضيه را كاملتر بهتون مبگم كه محمد چه كارهايي كه با من نكرده.فقط نه نگيد كه دلم خيلي ازش پر ممنونم.به اميد ديدار

Mohsen Rahmani گفت...

چشم حتما ولی برای حفظ اسرارتون ایمل فعلا بهترین وسیلست تا بیشتر اشنا بشیم.

pesare1404@gmail.com

Unknown گفت...

بازم سلام ببخشیدا من با حرفای این آقای ناشناس مشکل دارم اونم یه مشکل گنده شما باورتون میشه یه کارگردان واسه یه نقش دو نفر دعوت کنه بعد بیاد تازه ازشون تست بگیره بعدش هم بگه انتخاب با خودتون!؟؟؟؟ خیلی ببخشید بلانسبت محمد، کارگردان عمله بنا که نمیخواسته یکی رو میخواسته برا اعتبار خودش بفرسته جلوی دوربین راستی واقعا این آقای ناشناس آخرشم با دلیل خوبی قانع شده که لطف کرده این نقش به محمد داده اونم اینکه تو آیندش تاثیر داره واقعا که من حتی یک کلمه از حرفای این آقای ناشناس باور نمی کنم دیگه آخه دروغ به این تابلویی؟ این نظر حتی از بعضی سایتهای قلابی هم دروغش تابلوتر بود

ناشناس گفت...

سلام . من هنوز در انتظارم ...

موضوع را به اختصار در وبلاگ ارسلان قاسمي و وبلاگ شما (محمد شاداني) در ميان گزارده ام ليكن كو جوابي ...

مصطفي مي فروش شاعر و نويسنده جوان

شماره تماس :
09358004773

ناشناس گفت...

پس چی شد سری بعدی عکس ها منتظریم

ناشناس گفت...

آقا این فیلم بزرگمرد کوچک رو چه جوری میتونم بگیرم؟

Mohsen Rahmani گفت...

زنگ بزن سروش سیما برات میفرستند

ناشناس گفت...

لطف كن شماره و ايميلم از بخش نظر بردار داود بهرامي

ناشناس گفت...

سلام. كلاس چندمي و در چه رشته اي تحصيل ميكني.تو كدوم منطقه زندگي ميكني.چرا شمارت به من نميدي.از صحبت با من پشيمون نميشيفقط همين رو بهت بگم من با همه آدمهايي كه ميشناسي فرق ميكنم.من منتظرتم.داود

ناشناس گفت...

سلام آقا محسن جواب من رو هنوز ندادي من داود بهرامي هستم من بچه منطقه نه مهرآبادجنوبي هستم. تلفن همراهم رو هم دزديدند .ايميلم رو هم كه داري .ممنون خدانگهدار