لطفا توجه کنید

محمد شادانی هیچ گونه وبلاگ رسمی و یا غیر رسمی ندارد وبلاگ هایی که با این عنوانها بوجود امده اند همه دروغ پردازند و قصد فریب شما را دارند.

۱۳۸۸ فروردین ۲۱, جمعه

چون چند تا از دوستهاي عزيز توي بخش نظرات مطرح كرده بودند، لطفا به اين دو نكته توجه كنيد:
اولا اينكه بنده هيچ نسبت خانوادگي با محمد شاداني ندارم و مثل همه شما يكي از طرفدارهاي پروپا قرص محمد هستم.
ثانياً همه وبلاگهايي كه به اسم محمد فعاليت مي كنند، غيرواقعي هستند و به هيچ عنوان محمد با اونها رابطه اي نداره.
پس از همه دوستان مي خوام از اين وبلاگ حمايت كنند و وبلاگهاي دروغگويي رو كه به اسم محمد مي خوان ديگران رو فريب بدهند دوري كنيد.

۴ نظر:

ناشناس گفت...

http://www.afshagarweb.blogfa.com/

ناشناس گفت...

سلام
آقا این بشر کجاست خسته نباشید
میگم محمد شادانی یعنی آقای شادانی کجا تشریف دارند راستی چرا یه دو سالی طول میکشه فیلماش از تلویزیون نشون داده شود ما شاید خواستیم ایشون رو ببینیم باید چیکار کرد آدرسی از خونه کاری جایی چیزی تبلیغی در این رابطه جنب نظر بچه ها نیست ببینید یه به سایت
jean baptiste maunier بزنید ببینید چیکار کرده اون یه خواننده و بازیگر فیلم فرانسوی که الان تو آمریکا تحصیلات موسیقی کار میکنه تا دوباره سال دیگه برگرده توی سایتش که مدت یه بار آپ میشه همیشه یه تیکه فیلم از خودش میزاره که مثلا ایندفعه سال تولد رو تبریک میگه کیریسمس رو تبریک میگه من ایرونی چرا از یه بازیگر فرانسوی اطلاعات بیشتری نسبت به یه هم کشوری خودم بدونم اصلا چرا از جشنواره فیلم محمد شادانی شروع به تبلیغ نمی کنید نه که مثل الان چاهار تا عکس رو به صد مدل بزنید بعدم بگید نفر نداریم وقت نداریم

با تشکر
حسن عبدی

ناشناس گفت...

خسته نباشید
آقا پیغام قبلی خوندی جواب بده بعد چرا نمیگی که آقای شادانی گذر میرزا بازی کرده یه چیزی بگو حداقل اسم فیلم ها شو بگو الان که من میگم نیم ساعت پیش شبکه 5 ساعت 2.30 گذر میرزا داد که آقای شادانی توش بازی کرده هر روزم میده راستی سایت اون بازیگر که گفتم WWW.JBMAUNER.NETاست ولی واقعا چرا فیلمهای شادانی از خودش یه یکی دوسال عقبه کجا محمد شادانی میشه دید چرا یک گروه تشکیل نمیدید بچه ها را دعوت به دیدار شادانی کنه هااااااااااا.
با تشکر لطفا جواب بدید
حسن عبدی

محمد شفیعی گفت...

سلام،یادتونه در بیوگرافی محمد نوشته بودید:((محمد کارش را با دعوت یکی از دوستان برای تیزر های تبلیغاتی تلوزیونی آغاز کرد))،امروز داشتم پیام بازرگانی می دیدم که تبلیغ شرکت "آ.ب.ث"رو دیدم.چند کودک بودن که داشتن سرود می خوندن،دقت که کردم دیدم یکی از اونا محمد عزیز خودمونه.فکر کنم یه تبلیغ قدیمی بود.