لطفا توجه کنید

محمد شادانی هیچ گونه وبلاگ رسمی و یا غیر رسمی ندارد وبلاگ هایی که با این عنوانها بوجود امده اند همه دروغ پردازند و قصد فریب شما را دارند.

۱۳۸۷ آذر ۲۴, یکشنبه

خبر

مثل اینکه کار محمد شادانی در فیلم جدیدش که در شمال گرفته شده تموم شده و تو این هفته به تهران میاد .



پ.ن: حالا باز من میگم بعد وبلاگای دیگه همین حرفواز اینجا بر می دارن میزنن بابا اون تاریخ پست ها رو هم نگاه کنید حالا ببینین کی گفتم.


پ.ن: نه نه نه محمد شادانی نه بصوت مخفی نه بصورت علنی وبلاگی رو اداره نمی کنه نه پست میفرسته بازم میگم که هیچ وبلاگی نداره منم بخوام میتونم همچین ادعایی بکنم کودومتون میتونید بفهمید اخه! لطفا از کسایی که این حرف ها رو میزنن مدرک بخوایین من که چند تا عکس رو که هیچ کس نداره منتشر کردم باز حرف منو قبول ندارین محمد گاهی اوقات میاد تو نت و همه ی وبلاگارو نگاه میکنه همین!

پ.ن: همون طور که دوستمون در نظرات گفتند ارسلان قاسمی هم تمامی وبلاگ های نسبت داده شده به اون رو تکذیب کرده. یعنی ارسلان قاسمی هم به محمد شادانی پیوست.

۶ نظر:

ناشناس گفت...

اره منم موافقم وبلاگای که همشون خودشونو طلایه دار این حرکت میدونن همشون از اینجا کپی میکنن من یکی از طرفدارای محمد هستم من عاشق اینجام و از اون آشغالای پست فطرتیو که دارن با دروغ خودشون مردمو گمراه میکنن حالم به هم میخوره. مخصوصا اون فردی که خودشو سعید و دوست محمد میخونه.

Mohsen Rahmani گفت...

اخه من نمی دونم بعضی ها کمبود محبت دارن میخوان ابراز وجود کنن بگن ما هم هستیم یا اینقدر کوچیک و حقیرن که خودشونو پشت اسم ها قایم میکنن یا حتی شاید فطرتشون از اول همین طوری بوده چون نتونستن خودشون به جایی برسن حالا میخوان با اعتبار بقیه افراد خودشونو بالا بکشن.برعکس بعضی ها اینقدر خودشون کامل و درست هستند اصلا نیازی به این کارا ندارن راحت خودشونو فقط یک طرفدار میدونن تا باعث پیشرفت این بازیگر جوانمون بشن. واقعا ادم ها چقدر با هم فرق دارند در حالی که در یک مسیر جلو میرن.
این حرف نظر شخصیمه و کاملا غیر رسمی هست و از سمت این وبلاگ تایید نمیشه.

saeed گفت...

لطفا این رو هم بگید ارسلان قاسمی هم تمام وبلاگ ها رو تکذیب کرده باور ندارید.

ناشناس گفت...

لینکتون کردم شما هم لطف کنید

ناشناس گفت...

سلام آقا محسن اين آخرين كامنت من براي شما هستش. البته اسمش كامنت نزارم بهتر . دقيقا شش ماه هستش كه دارم وبلاگهاي مرتبط با محمد شاداني رو چك ميكنم تا بتونم يك آدرس يا شماره تلفن از ايشون پيدا كنم ولي تا به حال موفق نشدم.پيش خودم گفتم واقعيت رو ميگم يا شماره تلفنش رو به من ميده يا نميده. خلاصه حرف آخرم دوست داشتي شمارش رو بده دوست هم نداشتي نده .بدون با دوستي با من پشيمون نميشي. فقط اگه شمارش رو ندادي ازت خواهش ميكنم دليلش رو بنويس.اين آخرين كامنت من به اين وبلاگ بود پس كمكم كن. خداحافظ براي هميشه. داود بهرامي دانش آموز سال دوم راهنمايي.ايميل:www.bahrami20davood@yahoo.com

Unknown گفت...

سلام خسته نباشید
ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان
من نمیدونم چرا اینقدر بعضی ها ناراحتن. آخه تا وقتی که باطل نباشه که حق قشنگ دیده نمیشه الانم آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است هر کسی که واقعا طرفدار محمد باشه خیلی مشخصه که این وبلاگ حقه و به این وبلاگ میرسه مگه بخواد خودشو بزنه به اون راه. حالا بی مناسبت نیست که بگیم کسایی هم که با امام حسین جنگیدن نمی خواستن حق و حقیقت ببینن نمی خواستن!! وگرنه حق کاملا جلوشون واضح بود.دیگه کاریش نمیشه کرد.
من شخصا تشویقتان می کنم که با قدرت به کارتان ادامه دهید.
التماس دعا
یا علی